– Ρώτησα, λέει ὁ γέροντας Μόδεστος, ἕναν ἐρημίτη (ἁγιορείτη μοναχὸ) «ὅταν θὰ πάρουμε τὴν Πόλη θὰ εἶναι ὁ Βαρθολομαῖος Πατριάρχης»; Καὶ μοῦ εἶπε ὄχι. Θὰ εἶναι ἄλλος…
– Μεγάλη καταστροφὴ θὰ πάθη ἡ Ἀμερική, ἢ «Βαβυλῶνα».
– Ἔρχεται ἡ δόξα τῆς Ἑλλάδας! Τρεῖς αὐτοκρατορίες θὰ ἔχουμε: τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου, τοῦ Βυζαντίου καὶ τοῦ Ἁγίου Βασιλέως Ἰὠάννη! Αὐτὴ ποὺ ἔρχεται μὲ τὸν Ἰὠάννη (Βατάτζη) ὁ ὁποῖος θὰ διοικὴσῃ τὴν Οἰκουμένη! Μετὰ τὸν Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο ἔρχεται ἡ Δόξα τῆς Ἑλλάδος μας.
– Ὁ Θεὸς θὰ ἐπιτρὲψῃ νὰ μᾶς χτυπήσουν οἱ Τοῦρκοι, μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ δὸθῇ ἡ ἀφορμὴ ἐπίθεσης τῶν Ῥὤσσων κατὰ τῆς Τουρκίας.
– Ἡ Ἁγία Γραφὴ λέει ὅλα ὅσα θὰ γίνουν μὲ τὸν Πόλεμο καὶ τοὺς Ῥὤσσους (Γώγ, Μαγώγ, Ρὼς κλπ), ποὺ θὰ φτάσουν ὡς τὸ Ἰσραήλ… Ἂν δὲν ἦταν ἡ Ῥὠσσία, θὰ μᾶς κάνανε μεγᾶλο κακὸ οἱ ἐχθροὶ τοῦ Χριστοῦ.
– Λένε ὅτι ἡ Κωνσταντινούπολη εἶναι πάνω ἀπὸ εἴκοσι ἑκατομμύρια, στὸν πόλεμο ποὺ θὰ ἔρθῃ τὸ ἂἷμα θὰ πὰῃ δέκα ὀκτὼ μίλια, τέτοιος πόλεμος οὐ γέγονε πώποτε, ὅλα τὰ ἀεροπλάνα, ὅλα τὰ πλοῖα, ὅλες οἱ στρατιές, οἱ μηχανὲς τοῦ πολέμου, θὰ σκεπαστῇ ὁ Οὐρανὸς ὅλος μὲ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα, θὰ λάμπουν τὰ σύμπαντα.
Θὰ φᾶνῇ ἐρυθρὸς ὁ Τίμιος Σταυρὸς στοὺς οὐρανοὺς καὶ θὰ γὶνῃ οὐράνιο τόξο ἀπὸ τὸν οὐρανὸ πρὸς τὴν Κωνσταντινούπολη, θὰ κατεβαίνουν καὶ θὰ ἀνεβαίνουν Ἄγγελοι.
Καὶ θὰ ἀκουστῇ τὸ «στῆτε-στῆτε, εἰρήνη ὑμῖν, στῆτε οὖν περιζωσάμενοι τὴν ὀσφὺν ὑμῶν ἐν ἀληθεὶᾳ καὶ ἐνδυσάμενοι τὸν θώρακα τῆς δικαιοσύνης, ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τῶν υἱῶν τῆς ἀπειθείας».
Καὶ ἀφοῦ θὰ σταματήσουν τὰ ὅπλα, οἱ ἔναπομείναντές, γιατὶ θὰ φύγουν πάρα πολλοὶ ἀπὸ τὴν ζωή, θὰ παὺσῃ ὁ πόλεμος καὶ ὁ Ἀρχάγγελος Μιχαὴλ θὰ πὰρῃ διεθνῆ ἐπιτροπή, ἡ ὁποία θὰ ἀποφασὶσῃ πῶς καὶ σὲ ποιόν θὰ παραχωρηθῇ ἡ Πόλις.
Ὅταν φανερωθῇ ἀστέρας καὶ οὐράνιο τόξο, στὴν ἄκρη του ἀνάμεσα σὲ δύο κίονες, θὰ βρίσκεται ὁ Ἰὠάννης. Ἡ Διεθνής Ἐπιτροπὴ θὰ πὰῃ ἐκεῖ νὰ τὸν παραλάβη καὶ νὰ τὸν στέψη στὴν Ἅγια Σοφιά.
Πρῶτοι θὰ πιστέψουν οἱ Γερμανοί, θὰ βάλουν μετάνοια στὸν Ἰὠάννη καὶ θὰ γίνουν Ὀρθόδοξοι! Οἱ τελευταῖοι ποὺ θὰ πιστέψουν θὰ εἶναι οἱ Ἑβραῖοι.
– Ὁ Ῥὦσσος ὅμως δὲν θὰ πιστεὺῃ καὶ δὲν θὰ βάζη μετάνοια. Τότε ὁ Μιχαὴλ (Ἀρχάγγελος) ποὺ θὰ εἶναι δίπλα στὸν Βασιλιὰ Ἰὠάννη, θὰ τοῦ πεῖ «πὲς τρεῖς φορὲς εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος» καὶ τότε θὰ βουλιὰξῃ μονομιᾶς ὅλος ὁ Ῥὠσσικὸς Στόλος! Τότε ὁ Ῥὦσσος θὰ πιστὲψῃ καὶ θὰ βάλη μετάνοια στὸν Ἅγιο Βασιλέα Ἰὠάννη. Ἡ Κωνσταντινούπολη ἔτσι θὰ μᾶς δόθῇ. Τότε θὰ ἀνοίξουν οἱ θησαυροὶ τῆς γῆς.
– Ὅλα τὰ ἔθνη θὰ ὑποταχθοῦν στὸν Βασιλέα Ἰωάννη, ἐπὶ ὀκτὼ ἔτη θὰ τοὺς δὶνῃ λεφτὰ καὶ χρυσὸ δωρεάν, τὰ πολεμικὰ μηχανήματα θὰ γίνουν πλέον γεωργικά.
– Ὁ Ἀντίχριστος θὰ ἔρθῃ μετά, ὅπως τὰ ἀναφέρει μὲ τὴν σειρὰ ὁ Ὅσιος Ἀνδρέας ὁ διὰ Χριστὸν Σαλὸς στὸ σχετικὸ βιβλίο.
– Ἡ Βαβυλῶν στὸ δέκατο ὄγδοο κεφάλαιο τῆς Ἀποκάλυψης, νὰ τὸ διαβάζετε ὅσοι μὲ ἀκοῦτε. Γράφει ἐκεῖ λοιπόν. Κάθομαι Βασίλισσα καὶ οὐκ εἰμὶ χήρα καὶ οὐκ ἔλαβα πένθος. Ποιό κράτος ἀγαπητοί μου χριστιανοὶ εἶναι αὐτό;
Ὅλὰ τὰ κράτη ἡττήθηκαν, ὅλα. Καὶ λέγει ὁ Κύριος σὲ μία ὥρα ἦρθε ἡ ὀργή μου. Θλῖψις, λοιμός, λιμός, πύρ, καταποντισμός.
Διπλὰ κέρασες πόνο τὸν κόσμο, διπλὰ θὰ ὑποστῆς βασανισμόν. Μὲ αἱρέσεις, μὲ σατανισμό, μὲ μασσονίες καὶ πλῆθος ἀπάνθρωπων νόμων καὶ πολιτικῶν.
Θὰ καίγεται μὲ φωτιὰ ἀπὸ τὴν γῆ μέχρι τὸν οὐρανὸ ἡ Βαβυλῶνα. Αὐτὴ ἡ καταστροφὴ θὰ γὶνῃ ἀπὸ ἀνθρώπους ποὺ ἔχουν ἐχθρὸ τὴν Ἀμερική.
– Μετὰ τὸν μεγάλο πόλεμο γιὰ ἑπτὰ μῆνες θὰ θάβουν τοὺς νεκροὺς καὶ ἑπτὰ χρόνια θὰ καῖνε τὰ ξύλα καὶ τὰ μέταλλα τῶν πολεμικῶν μηχανῶν καὶ τῶν ὅπλων.
– Ἔλεγε ὁ Χριστὸς στὸν ἐρημίτη. Δὲν θὰ κρίνω τὸν κόσμο ἐπειδὴ ἁμάρτησε ἀλλὰ γιατὶ δὲν μετανόησε.
– Ὅλα τὰ παιδιὰ μοῦ τὰ ἀγαπῶ. Στὰ ὑπάκουα ἔχω ἀδυναμία.
– Ἡ μεγαλύτερη ἁμαρτία εἶναι ἡ ἀπιστία καὶ αὐτὴ τῶν αἱρέσεων.
– Ὅ πιὸ σιχαμερὸς ἄνθρωπος γιὰ τὸν Θεὸ εἶναι ὁ ἀμετανόητος ἁμαρτωλός.
– Τὸ μεγαλύτερο ὅπλο γιὰ τὸν Παράδεισο εἶναι ἡ ἐλεημοσύνη.
– Ἔλεγε ὁ ἐρημήτης Γρηγόριος: βαθύτερα στὴν κόλαση εἶναι ὁ Χίτλερ, μετὰ ὁ Στάλιν καὶ μετὰ ὁ Τσώρτσιλ.
Πηγή: «Γέροντας Μόδεστος ὁ Ἁγιορείτης – Ἕνας σύγχρονος Ἱεραπόστολος μέσα στὸν κόσμο», Ἠλίας Δ. Καλλιώρας, ἐκδ. Ἀγαθὸς Λόγος, σέλ.64-67, 70.