Πολεμοῦν τὸ Φῶς (Χριστός) ἐναγκαλίζονται τὸ σκὸτος…(Σατανᾶς)

Ποιοί προωθοῦν τήν σατανολατρεία, τὸν παγανισμό καὶ τὴν εἰδωλολατρεία

 

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα γυρίζει πρὸς τὶς ἀρχαῖες πεποιθήσεις, τὶς παγανιστικὲς δοξασίες καὶ στὴν εἰδωλολατρία. Ἡ Ὀρθοδοξία βρίσκεται σταθερὰ καὶ αὐξητικὰ στὸ δυσῶδες «κλισιοσκόπιο» τῶν πονηρῶν ἀγγέλων καὶ τῶν ἐπίγειων ὑπηρετῶν τους. Ἡ Ἀνατολικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία βάλλεται ἀπὸ ὅλο καὶ πιὸ νέες πράξεις καὶ γεγονότα τὰ ὁποῖα ἐκπορεύονται κυρίως ἀπὸ τὰ δαιμονικὰ σκότη τῶν Ἑβραϊκῶν τέκνων κατάρας ποὺ ἑτοιμάζουν τὴ Νέα Τάξη μέσω τῆς εὐγονικῆς καὶ τῆς Μεγάλης Ἐπανεκκίνησης.

Ὁ πόλεμος αὐτὴ τὴ φορὰ κατὰ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας καὶ Πίστης διεξάγεται ἐξ ἁπαλῶν ὀνύχων στὸ νομὸ Ἀρκαδίας, ὅπου ἐκεῖ χτίζεται ὁ πρῶτος σύγχρονος λατρευτικὸς ναὸς ποὺ εἶναι ἀφιερωμένος στὸν Δία καὶ στὸν Πάνα. Ἐπιστροφὴ τοῦ Δωδεκαθεϊσμοῦ καὶ τοῦ  παγανισμοῦ, ποῦ; Στὴ χώρα ποὺ σὲ λίγα χρόνια θὰ δοξασθεῖ παγκοσμίως καὶ θὰ γίνει ἡ χώρα ἱεραπόστολος σὲ ὁλόκληρη τὴν οἰκουμένη καὶ θὰ διδάξει τὸν Ἰησοῦ Χριστὸ καὶ τὸ Ἅγιο Εὐαγγέλιό του;

Αὐτὴ ἡ νεώτερη «ἁπαλὴ» πολεμικὴ κατὰ τῆς Ὀρθοδοξίας στὴν Ἀρκαδία δὲν ἀποτελεῖ μία ἁπλὴ καὶ μία συγκυριακὴ σύμπτωση. Δὲν εἶναι μία τυχαία κίνηση, ἔστω καὶ ἐὰν αὐτὸ τὸ γεγονὸς δὲν γίνεται ἀντιληπτὸ ἀκόμη καὶ σὲ αὐτοὺς ποὺ εἶναι ἀναμεμιγμένοι μὲ τὴν ἀνέγερση τοῦ ἐν λόγω ἀρχαιολατρικοῦ ναοῦ στὴν Ἀρκαδικὴ γῆ. Πρόκειται γιὰ μία δυσάρεστη ἐξέλιξη ἡ ὁποία μᾶς γυρίζει χιλιετίες πρὸς τὰ πίσω, πρὸς τὸν δωδεκαθεϊσμό, τὸν νεοπαγανισμὸ καὶ γενικότερα πρὸς τὶς πρὸ-Χριστιανικὲς δοξασίες, πεποιθήσεις καὶ πρακτικὲς ποὺ ἄνηκαν στοὺς ἀρχαίους πολιτισμούς.

Τὸ δυσάρεστο αὐτὸ γεγονὸς στὸ κέντρο τῆς Πελοποννήσου εἶναι μία ἀκόμη πτυχή, μία ἀκόμη ἐπιπρόσθετη πράξη, μία ἀκόμη ὑποστρωματικὴ διάσταση, ἕνα ἀκόμη ἱστορικὸ ἀποτύπωμα καὶ ἕνα ἀκόμη χειροπιαστὸ ἀποτέλεσμα τῆς διάχυσης τῶν πάγιων στόχων τῶν ἀόρατων ἡγετικῶν δυνάμεων τῆς ἄθεης, τῆς παγανιστικῆς καὶ τῆς Χριστοπόλεμης ἡγετικῆς Δύσης γιὰ νὰ πετύχουν νὰ ἐξαφανίσουν ἀπὸ τὸν χάρτη τὴν Ἁγία Ὀρθοδοξία.

Οἱ ρασοφόροι καὶ μὴ ταγοὶ τῆς Δύσης ἀγάπησαν βλέπετε πάρα πολὺ καὶ λατρεύουν πλέον καὶ φανερὰ τὸν ἐκπεσόντα ἑωσφόρο. Τοὺς ἐνοχλεῖ ὁ Ἰησοῦς Χριστός! Ἐν τούτοις, ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι γνωρίζουμε μὲ ἀπόλυτη βεβαιότητα, πολὺ βαθιὰ μέσα μας καὶ ἀπὸ ἀμέτρητες πηγές, ὅπως εἶναι λόγου χάρη καὶ τὸ Ψαλτήρι, «ὅτι πάντες οἱ θεοὶ τῶν ἐθνῶν δαιμόνια» ἢ «ὅλοι οἱ θεοὶ τῶν εἰδωλολατρικῶν λαῶν εἶναι ἀνύπαρκτοι, εἶναι ἐπινοήσεις δαιμονίων» (95ος  ψαλμός).

Ἡ αὐξανόμενη ἐωσφορολατρεία καὶ ἡ παγανιστικὴ εἰδωλολατρία στὰ ἀνώτερα κλιμάκια τῶν ἐκλεγμένων καὶ μὴ ἱεραρχιῶν τῆς Δύσης εἶναι φυσικὸ νὰ διαχέεται ἀνὰ τὸν κόσμο ὅσο ἔτι καὶ στὴν Ἑλλάδα ἡ ὁποία εἶναι τὸ παγκόσμιο ἐπίκεντρο τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας. Στὰ μέσα Ἰανουαρίου τοῦ 2025 βγῆκε ἡ εἴδηση ὅτι στὸ νομὸ Ἀρκαδίας χτίζεται ὁ πρῶτος σύγχρονος λατρευτικὸς ναὸς ἀφιερωμένος στὸν Δία καὶ στὸν Πάνα καὶ ὅτι ὁ σκοπὸς τοῦ ναοῦ εἶναι νὰ χρησιμοποιηθεῖ γιὰ λειτουργικοὺς σκοπούς, ὑποδεχόμενος καὶ δεχόμενος ὅσους πιστεύουν στὶς ἀρχαῖες ἀντιλήψεις καὶ δοξασίες.

Σύμφωνα μὲ δημοσίευμα στο arcadiaportal.gr, σὲ ἰδιωτικὴ ἔκταση ἄνω τῶν 150 στρεμμάτων στὴν ἐπαρχία Γορτυνίας τῆς Ἀρκαδίας χτίζεται ὁ πρῶτος λατρευτικὸς ναὸς ὁ ὁποῖος εἶναι ἀφιερωμένος σὲ ἀρχαῖες θεότητες (Δία καὶ Πάνα). Ὁ ἐν λόγω ναὸς τῆς ἀρχαιολατρίας βρίσκεται κοντὰ στὸ παραδοσιακὸ χωριὸ Καλλιάνι τῶν 234 κατοίκων (ἀπογραφὴ 2021) ποὺ διοικητικὰ ὑπάγεται στὸ Δῆμο Τροπαίων.

Ἤδη ἀπὸ τὸν Ἰούλιο τοῦ 2014 σὲ αὐτὴ τὴν ἰδιωτικὴ ἔκταση, τὴν ὁποία ὀνομάζουν «Γῆ τοῦ Πανός», διοργανώθηκε ἕνα τριήμερο ἐκδηλώσεων μὲ τὴν ὀνομασία «Διοπάνεια» (κράση τῶν δύο λέξεων: Δίας καὶ Πάνας) «μὲ σκοπὸ τὴν ἀναβίωση τῆς μεγάλης ἀρκαδικῆς γιορτῆς πρὸς τιμὴν τῶν δύο αὐτῶν ἀρχαίων θεῶν». Ἐκεῖνο τὸ τριήμερο ἔλαβαν χώρα ὁμιλίες, ἔγινε ἐπίδειξη ἀθλημάτων κατὰ τὸν ἀρχαῖο τρόπο, μία ἱεροπραξία χαιρετισμοῦ στὸν ἥλιο, κλπ.

Ἦταν τότε χρονικὰ ἤ, δηλαδή, πρὶν ἀπὸ 11 χρόνια περίπου ὅταν λήφθηκε ἡ ἀπόφαση νὰ χτιστεῖ αὐτὸς ὁ ναὸς τῆς ἀρχαίας εἰδωλολατρίας καὶ τῶν ἀρχαίων θεοτήτων στὸ Καλλιάνι. Τὰ προγραμματισμένα θυρανοίξια «τοῦ πρώτου ἀρχαιοελληνικοῦ πλήρως λειτουργικοῦ καὶ λατρευτικοῦ ναοῦ» ἦταν νὰ πραγματοποιηθοῦν στὶς ἀρχὲς τοῦ τρέχοντος μηνὸς Μαρτίου.

Σύμφωνα μὲ σχετικὸ Δελτίο Τύπου ποὺ δημοσιεύτηκε στὶς ἀρχὲς Μαρτίου 2025, μέσα σὲ ἰδιόκτητο χῶρο, στὴ Γῆ τοῦ Πανός στην Ἀρκαδία, «θὰ πραγματοποιηθοῦν ἐκδηλώσεις καὶ δρώμενα γιὰ τὴ προετοιμασία τοῦ πρώτου σύγχρονου ναοῦ ἀφιερωμένου στὸν Δία καὶ τὸν Πάνα ποὺ κατασκευάζεται στὸ σημεῖο αὐτὸ καὶ γιὰ νὰ τιμηθεῖ ἡ μνήμη τῆς φιλόσοφου Ὑπατίας, θύμα τῶν διωγμῶν κατὰ τῶν Ἑλλήνων».

Στὴν ἴδια δημόσια ἀνακοίνωση γινόταν ἐπίσης λόγος γιὰ «ἕναν ναὸ ἀντάξιο τῆς κλασικῆς ἑλληνικῆς ἀρχιτεκτονικῆς τὸν ὁποῖο θὰ θαυμάσουν οἱ παριστάμενοι, στὸ παρὸν στάδιο ὅπου ἔχουν φτάσει οἱ ἐργασίες ἀνέγερσης. Ὁ ναός, ρυθμοῦ Ἰωνικοῦ, ἀποτελεῖ ἀρχιτεκτονικὸ ἀντίγραφο ἀρχαίου ἑλληνικοῦ ναοῦ, τύπου Θησαυροῦ τῶν Ἀθηναίων στοὺς Δελφούς. Κατασκευάζεται μὲ ἀπόλυτη προσήλωση στὶς ἀρχὲς τῆς χρυσῆς τομῆς καὶ εἶναι ἐπενδεδυμένος ἐξ ὁλοκλήρου μὲ μάρμαρο, κλπ».

Σὲ ὅτι ἀφορᾶ τὰ δρώμενα στὸ Καλλιάνι, «ἀναμένονταν νὰ παραστοῦν στὶς ἐκδηλώσεις φίλοι ποὺ συμπορεύονται μὲ τὰ ἰδεώδη τῆς πατρώας Ἑλληνικῆς θρησκείας ἀπὸ ὅλη τὴν Ἑλλάδα καὶ τὸ ἐξωτερικό». Τὸ καλλιτεχνικὸ πρόγραμμα τῆς τελετῆς θὰ πλαισιωνόταν ἀπὸ διάφορα μουσικὰ καὶ χορευτικὰ δρώμενα καὶ θὰ ὑπῆρχαν συμμετοχὲς τῆς χορευτικῆς ὁμάδας Ἄτραπος, τοῦ διεθνοῦς φήμης τενόρου Ἀλεξ. Χαχάλη, ἐνῶ κατὰ τὴ διάρκεια τῆς ἐκδήλωσης τελετῆς θὰ ἀποδίδονταν Ὀρφικοὶ Ὕμνοι, σύμφωνα μὲ τὸ σχετικὸ Δελτίο Τύπου.

Σύμφωνα μὲ τὸ arcadiaportal.gr, ὁ χῶρος τοῦ ναοῦ τοῦ Πάνα καὶ τοῦ Διὸς στὸ Καλλιάνι σφραγίσθηκε στὶς 7 Μαρτίου ἀπὸ τὴν Ἑλληνικὴ Ἀστυνομία ἤ, δηλαδή, μία ἀκριβῶς ἡμέρα πρὶν ἀπὸ τὰ προγραμματισμένα νὰ τελεσθοῦν ἐγκαίνια-θυρανοίξια, ἐπειδὴ σὲ αὐτὸν τὸ χῶρο διενεργοῦνται οἰκοδομικὲς ἐργασίες χωρὶς ἄδεια. Οἱ ἐμπνευστὲς τοῦ ἀρχαιολατρικοῦ ἔργου εἶπαν ὅτι «θὰ προσφύγουμε στὴ Δικαιοσύνη, στὴν Ἑλλάδα καὶ στὴν Εὐρώπη».

Ἱστορικά, ἡ λέξη «παγανισμός», ποὺ προέρχεται ἀπὸ τὸ λατινικὴ λέξη «paganus», ποὺ σημαίνει ἄνθρωπος τῆς ὑπαίθρου ἢ ἀγρότης, ἀναπτύχθηκε στὴ Νότια κυρίως Εὐρώπη στὰ τέλη τῆς ἀρχαιότητας. Κατὰ τὴ διάρκεια τοῦ Χριστιανισμοῦ ἡ λέξη παγανισμὸς συνέχισε νὰ χρησιμοποιεῖται ἀνὰ τοὺς αἰῶνες μὲ ὑποτιμητικὴ καὶ περιφρονητικὴ ἔννοια. Τὸν 20ό αἰώνα ἡ λέξη αὐτὴ χρησιμοποιήθηκε ὡς μία αὐτὸ-περιγραφὴ ἀτόμων ποὺ ἀσπάστηκαν τὰ θρησκευτικὰ κινήματα καὶ τὶς δοξασίες τοῦ σύγχρονου εἰδωλολατρικοῦ παγανισμοῦ.

Ὁ Πάνας ἤ Πὰν εἶναι μία ἑλληνική, ἰδεατή, ἀνθρωπόμορφη, δεύτερης κατηγορίας ἀρχαίας θεότητας ποὺ ἦταν πρώτιστα συνυφασμένη μὲ τὴν «πανίδα» τῆς φύσης καὶ ἀποτελοῦσε μία προσωποποίηση τῆς γενετικῆς δύναμης τῆς ζωῆς στὴ σχέση ἀνθρώπου μὲ τὰ ζῶα. Σύμφωνα μὲ τὴ μυθολογία, ὁ Πάνας ἀπεικονιζόταν ἔχοντας κάτω ἄκρα ζώου, ἦταν θεότητα τραγοπόδαρη (αἰγιπόδην δικέρωτα φιλοκρότον) καὶ λατρεύονταν ὡς προστάτης τῶν ἀνθρώπων τῆς ὑπαίθρου.

Ἡ λατρεία τοῦ Πάνα ἔλαβε μέγιστη ἀνάπτυξη σὲ κάποιες περιοχὲς ποὺ ἦταν ἰσοβάθμια μὲ ἐκείνη τοῦ Δία καὶ τῶν λοιπῶν ἄλλων θεοτήτων τοῦ Ὀλύμπου στὸν ἑλλαδικὸ χῶρο. Σὲ μία ἀπὸ τὶς κυριότερες μυθολογικὲς παραδόσεις τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων, ὁ Πάνας ἦταν γιὸς τοῦ Ἑρμῆ καὶ τῆς νύμφης Πηνελόπης, τὴν ὁποία νεώτεροι μυθογράφοι ταύτισαν μὲ τὴ Σπαρτιάτισσα σύζυγο τοῦ Ὀδυσσέα. Μὲ βάση αὐτὸ τὸν μύθο ὁ Πάνας εἶχε γεννηθεῖ στὸ ὄρος Κυλλήνη τῆς ἀρχαίας Ἀρκαδίας.

Μετὰ τὸ σφράγισμα τοῦ ἀρχαιολατρικοῦ χώρου στὸ Καλλιάνι ἀπὸ τὴν Ἑλληνικὴ Ἀστυνομία, οἱ συντελεστὲς συγκαλοῦν μία παγκόσμια συνάντηση, ἐκτὸς ὅλων τῶν ἄλλων ἐνεργειῶν τους. Σύμφωνα μὲ τὴν ἰστοσελίδα Πενταπόσταγμα, «οἱ ἐμπνευστὲς τῆς κατασκευῆς ἦταν ἐκπρόσωποι μίας ὀργάνωσης ποὺ ὀνομαζόταν ΥΣΕΕ ἢ Ὕπατο Συμβούλιο Ἑλλήνων Ἐθνικῶν», ἡ ὁποία εἶναι μία ὀργανωτικὴ δομὴ καὶ ὀντότητα ἡ ὁποία ὑπάρχει ἀπὸ τὸ 1997.

Ἱστορικά, τὸ ΥΣΕΕ ἱδρύθηκε μὲ σκοπὸ τὴν ἠθικὴ ὑπεράσπιση καὶ τὴν παλινόρθωση τῆς «Ἑλληνικῆς Ἐθνικῆς Θρησκείας» στὴν νεοελληνικὴ κοινωνία. Τὸ ΥΣΕΕ ἔχει πραγματοποιήσει περισσότερες ἀπὸ 800 τελετές, ἐκπαιδευτικὲς διαλέξεις καὶ σεμινάρια καὶ τὰ ἐνεργὰ μέλη τοῦ ὑπολογίζονται περὶ τὰ 2.000. Τὸ ΥΣΕΕ εἶναι ἰδρυτικὸ μέλος τοῦ «Εὐρωπαϊκοῦ Συνεδρίου Ἐθνικῶν Θρησκειῶν» τοῦ ὁποίου τὴν 7η διοργάνωση φιλοξένησε στὴν Ἀθήνα τὸ 2004.

Σύμφωνα μὲ νόμο ποὺ ψήφισε ἡ Βουλὴ τὸ 2017, τὸ ΥΣΕΕ ἀναγνωρίστηκε ὡς «διάσημη θρησκεία» στὴν Ἑλλάδα καὶ ἔλαβε νομικὴ ὑπόσταση. Τὸ ΥΣΕΕ διεκδικεῖ στενότερη νομικὴ ἀναγνώριση μὲ χορήγηση σὲ αὐτὸ θρησκευτικοῦ νομικοῦ προσώπου, κάτι ποὺ παλαιότερα δὲν προέβλεπε ἡ ἑλληνικὴ νομοθεσία.

Ὁ ἐπικεφαλῆς τοῦ ΥΣΕΕ, Κώστας Κεχαγιάς, εἶχε ἀναφέρει στὸ Newsbomb.gr (14/10/ 2022): «Ἀπὸ τὸ 2017 ἡ Ἑλληνικὴ Ἐθνικὴ Θρησκεία μέσω τῆς ἀδειοδότησης τοῦ εὐκτηρίου οἴκου της στὴν Ἀθήνα ἀπὸ τὸ Ὑπ. Παιδείας, κατέστη “γνωστὴ θρησκεία” καὶ πέτυχε ἔτσι νὰ ἀναγνωριστεῖ σὲ ἕνα πρῶτο θεσμικὸ ἐπίπεδο. Μπορεῖ δηλαδὴ νὰ πραγματοποιεῖ ἱερολογήσεις γαμήλιων τελετῶν καὶ ὀνοματοδοσίες μικρῶν παιδιῶν μὲ πλήρη νομικὴ ἰσχύ, ἐπίσης δίνεται ἡ δυνατότητα σὲ κάθε ἐνδιαφερόμενο νὰ προχωρήσει σὲ ἀλλαγὴ θρησκεύματος ὡς “Ἕλλην Ἐθνικός».

Φαίνεται καθαρὰ ὅτι ἡ πορεία γιὰ τὴν ἀναβίωση τοῦ δωδεκαθεϊσμοῦ καὶ τοῦ παγανισμοῦ, μαζὶ μὲ τὰ ἄλλα παρακλάδια καὶ τὰ κινήματα τῶν σύγχρονων ἑωσφορικῶν πεποιθήσεων καὶ λοιπῶν παγανιστικῶν προσεγγίσεων καὶ θεοτήτων ποὺ ἔχουν πολλὰ ὀνόματα, ἕδρες καὶ σκοτεινὰ πλοκάμια, προχωροῦν σταθερὰ αὐξανόμενα σὲ πληθυσμὸ καὶ αὐτὸ εἶναι ἕνα ἄκρως ἀνησυχητικὸ στοιχεῖο καὶ γιὰ τὴν παγκόσμια καρδιὰ τῆς Ὀρθοδοξίας ποὺ εἶναι ἡ Ἑλλάδα.

Οἱ ἀρχαῖες δοξασίες, οἱ ψεύτικες θεότητες, οἱ λατρευτικὲς πρακτικὲς πρὸς τὰ εἴδωλα καὶ οἱ νεοπαγανιστικὲς θρησκεῖες, ὅπως εἶναι ἡ πολὺ διαδεδομένη Γουίκα, κλπ, βρίσκουν ὅλο καὶ περισσότερους νεοέλληνες νὰ γίνουν μέλη τῶν ὀργανωτικῶν δομῶν τους. Προσθέστε σὲ αὐτὰ καὶ τὶς πολυάριθμες παραθρησκευτικὲς ὀργανώσεις ποὺ δροῦν στὴν Ἑλλάδα, οἱ ὁποῖες κρύβονται πίσω ἀπὸ παραπλανητικὰ ὀνόματα καὶ προσωπεῖα ὅπως, φιλανθρωπικά, νεογνωστικά, γκουρουϊστικά, ἰνδουϊστικά, βουδιστικά, παραψυχολογικά, κλπ.

Ἡ κατασκευὴ τοῦ ἀρχαιολατρικοῦ ναοῦ στὴν Ἀρκαδία μὲ τὶς παγανιστικὲς δοξασίες καὶ τὰ σκηνικὰ ἄλλων ἐποχῶν ἔφερε σὲ λογική, ἀναμενόμενη καὶ εὐθεία σύγκρουση τὴν Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μὲ τὰ ἔργα καὶ τὰ πιστεύω τῶν σύγχρονων δωδεκαθεϊστῶν-νεοπαγανιστῶν. Ὁ Μητροπολίτης Γορτυνίας Νικηφόρος ἐξέδωσε ἀνακοίνωση μὲ θέμα: «Ἵδρυση λατρευτικοῦ ναοῦ, ἀφιερωμένου στοὺς ἀρχαιοελληνικοὺς θεοὺς Δία καὶ Πάνα».

Στὴν ἐγκύκλιό του ὁ σεβασμιώτατος Νικηφόρος ἀναφέρει ὅτι ἡ συγκεκριμένη ἐνέργεια «δὲν εἶναι ἐπιστροφὴ σὲ ἕνα λαμπρὸ καὶ ἔνδοξο παρελθόν, ὅπως ἰσχυρίζονται οἱ ὀπαδοί της, ἀλλά ὀπισθοδρόμιση σὲ ἕναν σκοτεινὸ κόσμο, ποὺ κυριαχοῦσαν τὰ ἀνθρώπινα  πάθη καὶ τὰ δαιμονικὰ ἔργα. Δὲν εἶναι φαινόμενο ἑλληνικό, ἀλλά ξενοφερτο, ποὺ ἐπιχειρεῖ νὰ μεταφυτευθεῖ βίαια στὴν ἑλληνική πραγματικοτητα».

Ὁ μητροπολίτης Γορτυνίας διευκρινίζει ὅτι «ἡ λατρεία τῶν ἀρχαίων θεῶν, ὅσο κι ἀν παρουσιάζεται ὡς “πολιτιστικὴ ἀναβίωση” ἢ “πνευματικὴ ἐναλλακτική”, ἀποτελεῖ παρέκκλιση ἀπὸ τὴν Ἀλήθεια τῆς Πίστης μας. Εἶναι ἕνα βῆμα πρὸς τὸ σκοτάδι τῆς πλάνης, ποὺ στερεῖ τὴν ἀνθρώπινη ψυχὴ ἀπὸ τήν πραγματικη κοινωνία μὲ τὸν Θεό.. Ἡ ἐμπλοκὴ σὲ τέτοιου εἴδους δραστηριότητες, δὲν εἶναι μιὰ “οὐδέτερη” πράξη».

Καὶ καταλήγει ὁ μητροπολίτης Νικηφόρος: «Ἡ ἀπάντησή μας σὲ αὐτὲς τὶς προκλήσεις δὲν πρέπει νὰ εἶναι μίσος, ἐχθρότητα ἢ διαίρεση. Ἀντίθετα, καλούμαστε νὰ προσευχόμαστε γιά ὅσους ἐμπλέκονται σὲ τέτοιες πρωτοβουλίες, ὥστε ὁ Κύριος νὰ φωτίσει τὶς καρδιές τους καὶ νὰ τοὺς ὁδηγήσει στὴν Ἀλήθεια.. Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἡ Κιβωτὸς τῆς σωτηρίας».

Τὸ Ἑλληνικὸ Σύνταγμα στὸ ἄρθρο 3, ποὺ ἀφορᾶ τὶς σχέσεις Ἐκκλησίας καὶ Πολιτείας, προσέτι ἀναφέρει: «Ἐπικρατοῦσα θρησκεία στὴν Ἑλλάδα εἶναι ἡ θρησκεία τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδας, ποὺ γνωρίζει κεφαλὴ της τὸν Κύριο ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστό, ὑπάρχει ἀναπόσπαστα ἑνωμένη δογματικὰ μὲ τὴ Μεγάλη Ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινούπολης καὶ μὲ κάθε ἄλλη ὁμόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ  τηρεῖ ἀπαρασάλευτα, ὅπως ἐκεῖνες, τοὺς ἱεροὺς ἀποστολικοὺς καὶ συνοδικοὺς κανόνες καὶ τὶς ἱερὲς παραδόσεις..».

Δυστυχῶς, ἡ ἀρχαιολατρία, ὁ ἐωσφορισμός, ἡ παραθρησκευτικὴ πρακτική, ὁ παγανισμὸς καὶ ἡ πανθρησκεία ἐπιστρέφουν στὴν Εὐρώπη. Οἱ ὕμνοι στὸν Δία, οἱ σπονδὲς στὴν Ἀθηνᾶ, οἱ προσφορὲς στὴ Δήμητρα, οἱ εὐχετικὲς θυσίες σὲ πολύχρωμα δρώμενα, οἱ δεήσεις στὶς θεότητες, τὰ πολιτισμικὰ «φολκλὸρ» τελετῶν (γάμος, βάπτιση), οἱ ἐπικλήσεις πονηρῶν δαιμόνων, οἱ λατρευτικὲς ἐκδηλώσεις πρὸς τὶς θεότητες, οἱ ἀνανεωμένες εἰκόνες ἀπὸ τὴν Κλασικὴ Ἀρχαιότητα, ἐπαναλαμβάνονται ξανὰ καὶ μάλιστα δὲ ἀπὸ χιλιάδες «πιστούς».

Ἐρώτηση: Τί ἄραγε μπορεῖ νὰ ἐξηγήσει αὐτὲς τὶς νέες ἐξελίξεις καὶ ρεύματα; Εἶναι μία χρονικὴ σύμπτωση καὶ μία ἁπλὴ συγκυρία ἡ αὔξηση τέτοιων ὁμάδων ὅσο καὶ «πιστῶν»; Ποῦ ἑδράζεται αὐτὴ ἡ ἐνισχυόμενη τάση τῆς «ἐπιστροφῆς» τῶν Εὐρωπαίων στὶς ἀρχαῖες δοξασίες, στὶς πατρῶες θρησκεῖες, στὰ παγανιστικὰ κινήματα, στὸν ἀποκρυφισμό, στὶς σκοτεινὲς στοές, στὶς ἀδελφότητες ποὺ «κερνᾶνε» ἀδρενόχρωμα καὶ στὶς ἐωσφορόφιλες πρακτικές, κλπ;

Ἀπάντηση: Ἡ Πενταρχία τοῦ σκότους τῶν σιωνιστῶν Ἑβραίων εἴτε ἄμεσα εἴτε ἔμμεσα εἴτε μὲ κάθε ἄλλο τρόπο, μέσο καὶ μέθοδο κατευθύνει ὅλα αὐτὰ τὰ κινήματα-ἐργαλεῖα της μέσα ἀπὸ τὶς σκοτεινὲς στοές. Αὐτὴ ἡ παγκόσμια καὶ ἀόρατη κεντρικὴ ἀρχή, ἀθεάτως σχεδιάζει, κατευθύνει, χρηματοδοτεῖ, ἐλέγχει καὶ ἐκμεταλλεύεται ὡς δικά της «ἐργαλεῖα» ὅλα αὐτὰ τὰ θρησκειολογικὰ παρακλάδια, τὶς ἀποκρυφιστικὲς ἑταιρεῖες καὶ τὶς παραθρησκευτικὲς ὀργανώσεις, μὲ πρῶτο στὴ σειρὰ τὸ Βατικανὸ (περισσότερα στὸ βιβλίο μου: «Ἡ Πενταρχία τοῦ Σκότους», ἐκδόσεις Ἀγαθὸς Λόγος).

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000270536476

ΠΗΓΗ ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Συντάκτης

2 σχόλια για “Πολεμοῦν τὸ Φῶς (Χριστός) ἐναγκαλίζονται τὸ σκὸτος…(Σατανᾶς)

  1. Ο Χριστός δεν εναντιωνοτανε σε άλλες θρησκευτικές ομάδες. Όποιος δεν είναι έναντιον σας είναι μαζί σας έλεγε. Δεν μπορούμε να εμποδίσουμε τα μελλούμενα. Εάν κάποιοι θέλουν να απωλέστουν δεν είναι δουλειά μας να τους εμποδίσουμε. Άλλωστε ο θεός είναι δυνάμενος να απωλεσει η να σώσει. Εμείς προσευχή Χριστό και αγαθά εργα μόνο. Τα υπόλοιπα είναι δουλειά του Θεού .
    Δεν μπορεί να έρθει κανένας προς εμέ αν δεν τον έλξει ο πατήρ ο πεμψας με..

    1. Αγαπητέ μου με το σκεπτικό σου ο Χριστός δεν θα είχε εκδιώξει τους εμπόρους του ναού. Αντί απαντήσεως θα σε παρακαλούσα να διαβάσεις τον περί βλασφημίας λόγο του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου… Με χρήματα δικά σου και όλων των Ελλήνων φορολογουμένων δεν δύνανται να βλασφημούν τα θεία! Γιατί έτσι εμμέσως είμαστε ηθικοί αυτουργοί.
      Καλή Ανάσταση

Σχολιάστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα απαραίτητα πεδία είναι μαρκαρισμένα *