Καμπάλα, Τρίτος Ναὸς καὶ ἀντίχριστος

Οἱ θρησκειο-ἱστορικὲς πηγὲς τῆς Νέας Τάξης

Ἡ Ἑβραϊκὴ καμπάλα εἶναι ἡ θρησκειολογικὴ καρδιὰ τοῦ κρυφοῦ οἰκοδομήματος ποὺ ἔχει ὡς προαιώνιο καὶ ἀδήλωτο στόχο τὴν ἀναρρίχηση τῶν καμπαλιστῶν Ἑβραίων στὴν κορυφὴ τῆς παγκόσμιας πυραμίδας μὲ κάθε μέσο, τρόπο καὶ κόστος. Οἱ Ἑβραῖοι καὶ μὴ σιωνιστὲς καμπαλιστὲς εἶναι ἡ κοσμικὴ καρδιὰ τοῦ ἴδιου ἀπόκρυφου οἰκοδομήματος ποὺ ἔχει ὡς κύριο στόχο τὴν ἵδρυση τῆς Ἑβραϊκῆς παγκόσμιας κυβέρνησης. Ὁ Τρίτος Ναὸς τοῦ Σολομώντα εἶναι τὸ «σημάδι» καὶ τὸ κεντρικὸ σημεῖο ἀναφορᾶς ὅτι οἱ καμπαλιστικὲς σιωνιστὲς ἔφθασαν στὸν στόχο τῆς ἔλευσης τοῦ ἀντίχριστου καὶ τῆς δικῆς τους παγκόσμιας ἐπικυριαρχίας.

Ἡ Καμπάλα ἢ Καμπαλὰ εἶναι μία θρησκειολογικὴ δοξασία-θέση, ἕνα κίνημα-ἱμάντας, μία παγανιστικὴ θεοσοφία καὶ μία ἀρχαίου τύπου λατρεία καὶ προσκύνημα πρὸς τὸν ἐκπεσόντα ἄγγελο πού, κυριολεκτικῶς, σημαίνει «παραλαβὴ-παράδοση». Ἡ θεοσοφικὴ Καμπάλα εἶναι ἡ σημαντικότερη ἀπόκρυφη καὶ μυστικιστικὴ παράδοση τῶν Ἑβραίων τοῦ Ραβινικοῦ Ἰουδαϊσμοῦ. Μία παράδοση ποὺ χρονικῶς ἀνάγεται στὰ χρόνια τῆς ἀρχαίας Βαβυλώνας ἢ καὶ ἀρκετὰ ἀκόμη ἐνωρίτερα, ἡ ὁποία παράδοση ἄρχισε νὰ ἀναδύεται πρὸς τὰ ἔξω κατὰ τὸν 13ο περίπου αἰώνα καὶ κυρίως στὴν Ἱσπανία.

Ἡ καμπάλα ἐπέδρασε καὶ ἐπηρέασε βαθύτατα τὴν ἑβραϊκὴ θεολογικὴ γραμματεία τῆς Ἰουδαϊκῆς Διασπορᾶς. Διαδόθηκε στὸ εὐρύτερο κοινὸ καὶ στὸν ὑπόλοιπο κόσμο ἀπὸ τὸν φιλόσοφο καὶ οὐμανιστή Τζιοβάνι ντελα Μιράντολα τὸν 15ο αἰώνα. Ἡ καμπάλα περιλαμβάνει μία σειρὰ ἀπὸ στοιχεῖα προφορικῶν παραδόσεων πολλῶν αἰώνων, μεταξὺ τῶν ὁποίων εἶναι ὁ γνωστικισμὸς καὶ ὁ νεοπλατωνισμός. Πρόκειται γιὰ ἕνα ἑωσφορικὸ ὑπὲρ-συνονθύλευμα ἀπὸ δοξασίες, ἀποκρυφισμό, παγανισμό, θυσιῶν κάθε λογῆς καὶ παραδόσεων.

Κοινὸς παρονομαστὴς τῶν καμπαλιστικῶν παραδόσεων παραμένει: «Τὸ αἷμα Αὐτοῦ ἐφ’ ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα ἡμῶν» (Μάτθ. 27,25). Τὸ ἑωσφορικὸ φόντο τῶν καμπαλιστικῶν παραδόσεων ἀποτυπώνεται μὲ τὸ ἀκόλουθο: «Καὶ ἔθυσαν τοὺς υἱοὺς αὐτῶν καὶ τὰς θυγατέρας αὐτῶν τοῖς δαιμονίοις. Καὶ ἐξέχεαν αἷμα ἀθῶον, αἷμα υἱῶν αὐτῶν καὶ θυγατέρων, ὧν ἔθυσαν τοῖς γλυπτοῖς Χαναᾶν. Καὶ ἐφονοκτονήθη ἡ γῆ ἐν τοῖς αἵμασι καὶ ἐμιάνθη ἐν τοῖς ἔργοις αὐτῶν καὶ ἐπόρνευσαν ἐν τοῖς  ἐπιτηδεύμασι αὐτῶν» (Ψαλμὸς 105). Καὶ προσέξτε: Τὸ Ψαλτήρι γράφτηκε ἀπὸ τὸν προφητάνακτα Δαυὶδ (1033 – 993 π.Χ.), δηλαδή, πρὶν ἀπὸ 3 χιλιάδες χρόνια.

Συνολικά, γιὰ πάνω ἀπὸ 5 χιλιάδες χρόνια, οἱ παγανιστικὲς τελετές, ἡ λατρεία τῶν γεννητικῶν ὀργάνων ὡς θεῶν, οἱ θυσίες κάθε μορφῆς καὶ ζῶντος ὀργανισμοῦ καὶ κυρίως μικρῶν παιδιῶν, ἡ πόση αἵματος, κλπ, ἀποτελοῦν βασικὰ στοιχεῖα καὶ μέρος τοῦ τυπικοῦ τῶν ἐωσφοριστῶν κάθε λογῆς καὶ ἐθνότητας. Ἔχουν γραφεῖ χιλιάδες σελίδες μὲ ἀμέτρητες ἀποδείξεις ὅτι χάνονται χιλιάδες παιδιὰ κάθε χρόνο, κυρίως σὲ χῶρες τῆς Δύσης, τὰ ὁποῖα γίνονται μέρος τῶν ἀνθρωποθυσιῶν, τῆς παραγωγῆς ἀδρενοχρώματος γιὰ τὶς ἐλίτ, κλπ.

Καὶ τὸ φρικτὸ εἶναι ὅτι ὅσο πλησιάζουμε πρὸς τὰ τελικὰ ἔσχατα, τόσο πιὸ πολὺ οἱ ἐλὶτ θὰ ἐντατικοποιοῦν τὸ σατανο-καμπαλιστικὸ τυπικό. Ὁ πρόεδρος Πούτιν πρὶν λίγες ἡμέρες εἶπε: «Οἱ δυτικὲς ἐλὶτ ἔχουν μεγάλο συμφέρον στὸ παγιώσουν τὴ σημερινὴ κατάσταση, τὴν ἄδικη τάξη τῶν πραγμάτων στὶς διεθνεῖς σχέσεις καὶ ἔχουν συνηθίσει γιὰ αἰῶνες ὁλόκληρους νὰ γεμίζουν τὸ στομάχι τους μὲ ἀνθρώπινη(!) σάρκα καὶ τὰ πορτοφόλια τους μὲ χρήματα. Ἀλλὰ πρέπει νὰ καταλάβουν ὅτι ἡ “μπάλα” τῶν βαμπὶρ φτάνει στὸ τέλος της».

Ἡ Καμπάλα ἔχει δύο ρίζες: Πρῶτον, τὴν «Τορά», ποὺ σημαίνει Διδασκαλία ἢ Νόμος τῆς Ἑβραϊκῆς Βίβλου καί, δεύτερον, τὸ «Ταλμούδ», ποὺ ἀναφέρεται κυρίως στὴν ἐξωβιβλικὴ συλλογὴ κειμένων ποὺ προσδιορίζονται ὡς «Βαβυλωνιακὸ Ταλμοὺδ» καὶ περιλαμβάνει στοιχεῖα προφορικῶν παραδόσεων καὶ ἑρμηνειῶν κάποιων χιλιετιῶν.

Ἡ Τορὰ ειναι καὶ ὀνομάζεται στὸν ραβινικὸ Ἰουδαϊσμὸ ὁ Νόμος, ὅσο ἐπίσης καὶ οἱ διδασκαλίες ποὺ παρέδωσε ὁ Προφήτης Μωυσής στοὺς Ἑβραίους στὴν Πεντάτευχο, ποὺ καὶ αὐτὴ ὁμοίως ὀνομάζεται Τορά. Ὑπάρχουν καὶ οἱ ἄλλες ἀκόμη ἐπιπρόσθετες προφορικὲς παραδόσεις καὶ διδαχές, ποὺ καὶ αὐτὲς ἀργότερα καταγράφηκαν στὸ Ταλμούδ, ὅπου καὶ αὐτὲς ἐπίσης ἀποτελοῦν μέρος τοῦ ραβινικοῦ Ἑβραϊκοῦ Νόμου.

Τὸ Ταλμοὺδ ἀποτελεῖται ἀπὸ δύο συστατικὰ μέρη. Πρῶτον, ὑπάρχει τὸ γραπτὸ ὑπόμνημα τοῦ ραβινικοῦ Ἰουδαϊσμοῦ στὸν Προφορικὸ Νόμο καί, δεύτερον, ἠ Γκεμαρά, ποὺ ἀποτελεῖ τὸ ἑρμηνευτικὸ κείμενο συνοδευόμενο ἀπὸ γραπτὲς παρατηρήσεις στὴν ἑβραϊκὴ Βίβλο. Συνολικά, τὸ Ταλμοὺδ περιλαμβάνει 63 πραγματεῖες καὶ χωρίζεται σὲ ἔξι μέρη (sedarim).

Ἡ Καμπάλα ἔχει μυστικιστικό, ἀποκρυφιστικὸ καὶ ἐσωτεριστικὸ χαρακτήρα. Στηρίζεται στὸ γεωκεντρικὸ σύστημα. Χωρίζει τὴ γῆ σὲ πολλὲς παράλληλες γαῖες. Καὶ τὸν οὐρανὸ σὲ ἑφτὰ οὐρανούς, στὸν ὁποῖο κατοικεῖ ὁ Θεός(;) καὶ οἱ ἄγγελοι. Ἡ σύγχρονη ἀστρολογία περιέχει πολλὰ καμπαλιστικὰ στοιχεῖα, ἡ ὁποία σχετίζεται εὐρύτερα μὲ τὴν ἀρχαία ἀστρολογία καὶ ἄλλων λαῶν, ὅπως τῶν Σουμερίων, τῶν Βαβυλωνίων καὶ τῶν Αἰγυπτίων.

Ἡ Ἑβραϊκὴ Καμπάλα ἀποτελεῖ τὸ μυστικιστικὸ δόγμα τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ καὶ τοῦ Τεκτονισμοῦ. Ἔχει τὴν λογική τοῦ ἀρχέκακου Σατανᾶ ἢ ὅτι τὸ κακὸ καὶ ἡ καταστροφὴ εἶναι παράγοντες ποὺ ἐνδημοῦν ἐξ ἀντικειμένου μέσα στὴ διαδικασία τῆς Δημιουργίας. Δηλαδή, χωρὶς τὸ κακὸ δὲν θὰ μποροῦσε νὰ ὑπάρχει τὸ καλό ἤ χωρὶς τὴν καταστροφή, ἡ ἀνὰ-Δημιουργία δὲν θὰ μποροῦσε νὰ λάβει χώρα. Οἱ σιωνιστὲς καμπαλιστὲς πιστεύουν ὅτι ὁ παλαιὸς κόσμος καὶ ὁ πολιτισμὸς πρέπει νὰ καταστραφοῦν πλήρως πρὶν ἱδρυθεῖ ἡ δική τους ἑωσφορικὴ Νέα Τάξη Πραγμάτων.

Ἀπὸ τὴν Καμπάλα προέρχεται καὶ τὸ γνωστὸ σύνθημα τῶν σιωνιστῶν Ἰλλουμινάτι ἢ «πεφωτισμένων»: «Τάξη ἀπὸ τὸ χάος». Πρόκειται γιὰ ἕναν ἐργαλειοποιημένο μηχανισμὸ τῶν ἁπανταχοῦ «τυφλοπόντικων» ἐλίτ, τύπου «Σχολὴ τῆς Φραγκφούρτης», ἀπὸ ὅπου σταδιακὰ θὰ προέλθει ἡ μετασχηματισμένη, μελλοντική, νεόκοπη καὶ παγκόσμια σιωνιστικὴ κυβέρνηση. Ἡ ἐλὶτ τῆς Δύσης εἶναι κατάβαθα βουτηγμένη καὶ γιὰ αἰῶνες τώρα ἁλυσοδεμένη μέσα στὸ καμπαλιστικὸ δόγμα τῆς ἀναγεννητικῆς καταστροφῆς, τοῦ σκοτωμένου αἵματος, τῆς αἱμομιξίας, τῆς ἀνθρωποθυσίας, τοῦ σοδομισμοῦ, τῆς παιδοφιλίας, τοῦ παιδοβιασμοῦ, κλπ.

Ἡ Καμπάλα ἀποτελεῖ ἐπίσης τὸ θεμελιῶδες στοιχεῖο καὶ τὴ διευρυμένη βάση τῆς σύγχρονης μαγείας, τῶν ἐπικλήσεων δαιμόνων καὶ τοῦ ἀρχαίου παγανισμοῦ. Αὐτὸ ἀληθεύει ἐξόχως ἰδιαιτέρως γιὰ τὸ ἰδιαζόντως σατανόφιλο καὶ σατανολατρικὸ Χόλυγουντ καὶ τὶς παραγωγές του. Κατὰ τὶς τελευταῖες δεκαετίες, σχεδὸν ὅλες οἱ μάγισσες, οἱ μάγοι, οἱ σατανιστὲς καὶ οἱ παγανιστὲς ἦταν χολιγουντιανοὶ ἐωσφορολάτρες καμπαλιστές. Δηλαδή, φανεροὶ ἢ κρυφοὶ ὑμνητὲς καὶ προσκυνητὲς τοῦ ἐκπεσόντος ἀγγέλου, στὸν ὁποῖο οἱ ἴδιοι πούλησαν μέχρι καὶ αὐτὴ ἀκόμα τὴν ψυχή τους γιὰ τὴ δόξα καὶ τὸ χρῆμα.

Ἡ δυτικὴ ἐλὶτ εἶναι βαθιὰ βυθισμένη στὴν εὐρεία διαφήμιση τῆς πορνογραφίας, τοῦ σοδομισμοῦ, τῆς ἡδυπάθειας, τοῦ πάρα φύσιν καὶ τοῦ ἐωσφοροκεντρικοῦ ἀποκρυφισμοῦ. Ἡ ἀνθρωπότητα εἶναι καμπαλιστικὰ καὶ σιωνιστικὰ κέφαλο-κλειδωμένη καὶ σχεδιαστικὰ κατατρεγμένη ἀπὸ ἀτελείωτες κρίσεις, συρράξεις, διενέξεις, αἱματοκυλίσεις καὶ λοιπὲς καταστροφές, πόνο καὶ συμφορές. Γίνεται προφανὲς ἀπὸ τὰ ἀνωτέρω ὅτι ἡ σιωνιστικὴ Καμπάλα εἶναι ὁ ἐκσατανισμένος ραβινικὸς Ἰουδαϊσμὸς καὶ ἡ πολλαπλῶν εἰδῶν καὶ μορφῶν δηλητηριασμένη, μεταλλαγμένη καὶ ματωμένη «καραμέλα» τῶν ἐλὶτ στὴ Δύση.

Στὸ βιβλίο «You Gentiles» («Ἐσεῖς Ἐθνικοί», 1924), ὁ μυθιστοριογράφος Maurice Samuel γράφει γιὰ τοὺς καμπαλιστὲς Ἑβραίους: «Σὲ ὅλα εἴμαστε καταστροφεῖς. Ἀκόμη καὶ στὰ μέσα τῆς καταστροφῆς ποὺ χρησιμοποιοῦμε γιὰ ἀνακούφιση.. Ἐμεῖς, οἱ Ἑβραῖοι, ἐμεῖς, οἱ καταστροφεῖς, θὰ παραμείνουμε οἱ καταστροφεῖς γιὰ πάντα. Τίποτα ἀπὸ αὐτὰ ποὺ κάνετε μποροῦν νὰ καλύψουν τὶς ἀνάγκες καὶ τὶς ἀπαιτήσεις μας. Θὰ καταστρέφουμε γιὰ πάντα, γιατί θέλουμε ἕναν κόσμο ὅλον δικόν μας».

Ἀπὸ τὴν ἄλλη πλευρὰ ὅμως, καὶ αὐτὸ πρέπει νὰ ὑπογραμμιστεῖ μὲ τονισμένα γράμματα, ὑπάρχουν καὶ οἱ ἁγνοί, οἱ ἀπονήρευτοι, οἱ κρυπτοχριστιανοὶ καὶ οἱ ἔντιμοι Ἑβραῖοι ποὺ δὲν γνωρίζουν κἄν αὐτὸ τὸ καμπαλιστικὸ σχέδιο τῶν ὁμοεθνῶν τους. Ἔχουν καὶ αὐτοὶ ὅπως καὶ ἐμεῖς ἐξαπατηθεῖ ἀπὸ τὰ εἰκονικά, ἐξωτερικά, δόλια καὶ ψευδῆ ἰδανικὰ τῶν καμπαλιστῶν σιωνιστῶν Ἑβραίων, περὶ τῆς δῆθεν κοινωνικῆς δικαιοσύνης, ἰσότητας, ἀνάπτυξης, φιλανθρωπίας, ἀλληλεγγύης καὶ προόδου. Ἔχουν καὶ αὐτοὶ ἐξαπατηθεῖ καὶ ποδηγετοῦνται ἀπὸ τοὺς ἀνθρωποκτόνους Ἑβραίους ἡγέτες τῆς καμπαλιστικῆς Νέας Τάξης.

Σύμφωνα μὲ τὸν Warren Kenton («The Way of Kabbala», 1976), «ἡ Καμπάλα βλέπει τὸ σχέδιο τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομώντα ὡς ἀντιπροσωπευτικό τοῦ μεταφυσικοῦ κόσμου καὶ τὸ κατερχόμενο φῶς τοῦ δημιουργοῦ μέσω τοῦ Σεφιρὸτ τοῦ Δέντρου τῆς Ζωῆς». Κατὰ τὸν ἴδιο, «ἡ ἀρχικὴ μενορὰ καὶ τὰ ἑπτὰ κλαδιὰ τῆς ἀντιπροσωπεύουν τὰ ἑπτὰ κάτω Σεφιρὸτ τοῦ Δέντρου τῆς Ζωῆς». Καὶ ἀκόμη, «τὸ πέπλο τοῦ Ἁγίου τῶν Ἁγίων καὶ τὸ ἐσωτερικὸ μέρος τοῦ ναοῦ ἀντιπροσωπεύουν τὸ Πέπλο τῆς Ἀβύσσου στὸ Δέντρο τῆς Ζωῆς, πίσω ἀπὸ τὸ ὁποῖο αἰωρεῖται ἡ Σεχίνα ἢ ἡ Θεία Παρουσία». Ναί, ἡ Σεχίνα ἢ ἡ ..«Θεία Παρουσία»: Ὁ «Μεσσίας» ἢ ὁ «Ἀντίχριστος», δηλαδή, τὸν ὁποῖο τώρα ἤδη περιμένουν μὲ ὠδές, μὲ τυπικά, ὕμνους καὶ ἀλαλαγμούς!

ὉΝαός τοῦ Σολομώντα βρισκόταν στὸ ὄρος τοῦ Ναοῦ στὴν Παλαιὰ Πόλη τῆς Ἱερουσαλήμ. Ὁ πρῶτος Ναὸς χτίστηκε τὸ 955 π.Χ. ἀπὸ τὸν πέμπτο υἱὸ τοῦ προφητάνακτα Δαυὶδ καὶ τῆς Βηρσαβεέ, τὸν σοφὸ βασιλιὰ Σολομώντα (972 – 932 π.Χ.): Γιὰ νὰ ἀντικαταστήσει τὸ περίπου 500 ἐτῶν Ἁγιαστήριο ἢ τὴ Σκηνὴ τοῦ Μαρτυρίου τοῦ Μωυσῆ, τὴν ὁποία εἶχε φτιάξει ὁ προφήτης περὶ τὸ ἔτος 1450 π.Χ. Ὁ πρῶτος ναὸς καταστρέφεται ἀπὸ τὸ βασιλιὰ τῆς Βαβυλώνας, Ναβουχοδονόσορ, τὸ 587 π.Χ.

Ὁ βασιλιὰς τῆς Περσίας Κύρος, ποὺ ἔχει ἐνδιαμέσως κατακτήσει τὴ Βαβυλώνα, δίνει ἐντολὴ στοὺς Ἰουδαίους, ὅσοι θέλουν, νὰ ἐπιστρέψουν στὴν Ἱερουσαλὴμ τὸ 539 π.Χ. Ἀρχηγὸς τους εἶναι ὁ Ζοροβάβελ. Ἕνα ἀπὸ τὰ πρῶτα τους μελήματα εἶναι ἡ ἀνοικοδόμηση τοῦ ναοῦ: Εἶναι ὁ Δεύτερος Ναός, στὸν ὁποῖο θὰ ἔμπαινε ὁ ἴδιος ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, ὁ Ἰησοῦς Χριστός. Ὁ Ναὸς ἀνοικοδομήθηκε τὸ 20 π.Χ. ἀπὸ τὸν Ἡρώδη (37 π.Χ. – 4 π.Χ) καὶ αὐτὸς καταστράφηκε ὁλοκληρωτικὰ ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους καὶ τὸν στρατηγὸ καὶ μετέπειτα Ρωμαῖο αὐτοκράτορα Τίτο, τὸ 70 μ.Χ.

Ἔκτοτε, ἔγιναν προσπάθειες νὰ κτισθεῖ καὶ πάλι ὁ ναός. Γιὰ παράδειγμα, τὸ ἔτος 132 μ.Χ., ὁ Σίμων Μ. Κοσεβὰ ἐπαναστατεῖ κατὰ τῶν Ρωμαίων καὶ γιὰ τρία χρόνια ἡ Ἱερουσαλὴμ καὶ τμήματα τῆς Παλαιστίνης ἔρχονται ὑπὸ τὴν κατοχή του. Εἶχε μεγάλη ἐπιθυμία νὰ ξαναχτίσει τὸ ναό, ἀλλὰ ἡ ἐπανάστασή του καταπνίγεται καὶ τὸ ὄνειρό του τελειώνει ἐκεῖ.

Τὸ 361 μ.Χ., ὁ Ἰουλιανὸς ὁ Παραβάτης (361-363 μ.Χ.) στρέφεται ἐνάντια στὸ Χριστιανισμὸ καὶ τὸ 363 μ.Χ. διατάζει τὴν ἀνοικοδόμηση τοῦ ναοῦ. Ὅταν ὅμως ξεκινοῦν οἱ ἐργασίες γιὰ νὰ μποῦν τὰ θεμέλια, σύμφωνα μὲ μαρτυρίες, μπάλες-φωτιὲς πέφτουν στοὺς χώρους ὅπου γίνονταν οἱ προετοιμασίες. Οἱ ἐργαζόμενοι αὐτὸ τὸ γεγονὸς τὸ θεωροῦν ὡς ἔκφραση-σημεῖο τῆς δυσαρέσκειας τοῦ Θεοῦ καὶ παρὰ τὶς ἀπειλὲς ἀρνοῦνται νὰ συνεχίσουν τὶς ἐργασίες. Στὶς 26 Ἰουνίου 363 μ.Χ. ὁ Ἰουλιανὸς πεθαίνει καὶ ὅλα τελειώνουν.

Καὶ φτάνουμε καὶ στὴν δική μας ἐποχή, ὅπου πολὺ πάνω ἀπὸ 5.000 Ἑβραῖοι ραβίνοι καὶ ἀρχιραβίνοι ἀνὰ τὴν οἰκουμένη καὶ ἑκατομμύρια ἀνὰ τὸν κόσμο λεγόμενοι «μεσσιανιστές», μνημονεύουν, χορεύουν, διαφημίζουν, γιορτάζουν καὶ περιμένουν σύντομα νὰ ἔρθει ὁ Ἑβραῖος «Μεσσίας» ἤ, δηλαδή, ὁ «Ἀντίχριστος». Πολλοὶ καμπαλιστὲς ραβίνοι λένε καὶ ξαναλένε, τονίζουν καὶ ξανατονίζουν ὅτι «Ἔρχεται ὁ “Μεσσίας» (διαβάστε γιὰ πολὺ περισσότερα ἐπὶ αὐτοῦ τὰ βιβλία μου ἀπὸ τὶς ἐκδόσεις Ἀγαθὸς Λόγος).

Διαβάστε ἐπίσης ἐδῶ, ἐνδεικτικὰ καὶ κάποιους τίτλους ΜΜΕ: Ραβίνος Ben Artzi: «Ἑβραῖοι, νὰ εἶστε εὐτυχισμένοι! Πολὺ σύντομα, ὁ “Μεσσίας” (Ἀντίχριστος) θὰ ἀποκαλυφθεῖ σὲ ὅλους». Ραβίνος Mendel Kissen: «Ὁ Μεσσίας (Ἀντίχριστος) ἔρχεται ὡς Ὀκτώβρη 2027». Ραβίνος Ron Chaya: «Ἀγαπητοὶ φίλοι, δεχόμαστε πολλὰ μηνύματα ὅτι ὁ Μεσσίας (Ἀντίχριστος) φθάνει.. Φέρνουν τὸ “Μεσσία” τώρα ἢ ἐντὸς κάποιων ἑβδομάδων».

Ραβίνος Yechiel Weizmann: «Ἡ ἀποκάλυψη τοῦ Μεσσία θὰ γίνει τὸ 2022 – 2024 καὶ μετὰ θὰ ξεκινήσει ἡ ἡγεσία του.. Ὁ Μεσσίας θὰ βασιλέψει τὸν κόσμο ἀπὸ τὸν Ναὸ τῆς Ἱερουσαλήμ.. Ὅλη ἡ παγκόσμια οἰκονομία θὰ καταρρεύσει.. Θὰ γίνουν θαύματα ποὺ δὲν ἔχετε  ξαναδεῖ.. Ὁ Παντοδύναμος κοιτάζει μόνο τοὺς Ἑβραίους καὶ μόνο χάρη στὸν ἑβραϊκὸ λαὸ ὁ κόσμος ἐξακολουθεῖ νὰ ὑπάρχει.. Ὁ Μεσσίας κυβερνᾶ τώρα στὴν πραγματικότητα τὸ Ἰσραήλ.. Μεταναστεῦστε ἄμεσα στὸ Ἰσραήλ: Σᾶς προειδοποιοῦμε!.». (https://v871.com/eng-news.php). Κλπ.

Κλείνοντας, ἂς δοῦμε τὸ τί λένε δύο ἀκόμα διάσημοι ..πλανεμένοι περὶ ὅλων αὐτῶν ἀνωτέρω: Στὶς 8 Μαρτίου 2024, σύμφωνα μὲ τὸ διεθνὲς πρακτορεῖο Reuters, «ὁ Πρόεδρος Τζὸ Μπάιντεν εἶπε ὅτι εἶπε στὸν Ἰσραηλινὸ πρωθυπουργὸ Μπέντζαμιν Νετανιάχου ὅτι οἱ δύο τους θὰ κατευθύνονταν σὲ μία συνάντηση “ἔλα στὸν Ἰησοῦ (Μεσσία)”, σύμφωνα μὲ ἕνα βίντεο ποὺ δημοσιεύτηκε». Πιὸ ἁπλὰ ἢ τὸ ἴδιο σὲ δική μου ἐπεξηγηματικὴ παράφραση: Μπάιντεν: «Εἶπα στὸν Νετανιάχου ὅτι ἐσὺ κι ἐγὼ θὰ συναντήσουμε σύντομα “τὸν Μεσσία (ἀντίχριστο) στὴν Ἱερουσαλήμ».

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000270536476

Συντάκτης

Σχολιάστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα απαραίτητα πεδία είναι μαρκαρισμένα *